pytanie o skaner, drukarke i kamere

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 18:52:17 MET

Zaplatalam sie tutaj wczoraj, wiec jeszcze troche pomecze ;-):
- jaka rozdzielczosc skanera jest wystarczajaco dobra
dla domowego uzytku(wczytywanie zdjec, dokumentow)? jakie firmy
preferujecie?
-spotkalam na promocji drukarke laserowa kolorowa firmy Samsung
dosc tania i pytam kompetentnych:
czy wklady(tonery?) do laserowek tez maja jakas tendencje do wysychania
,czy innych felerow, jezeli oszczedza sie uzywanie.
W normalnej drukarce zawsze mialam problem z tymi wkladami, ktore tez
nie sa tanie, a wysychaly, jak dluzej nie uzywalam.
I czy w laserowce mozna tez dokupic tylko np czarny kolor a pozostale
miec stare. Albo tylko czerwony . Logicznie powinno tak byc.
- mialam kamere komputerowa Logitechu(byla typu aparatu
fotograficznego-podrozna)i bylam z niej zadowolona.
Na co mam zwracac uwage przy kupnie kamery. Chce moc robic zdjecia i
nakrecac male filmiki. Nie interesuje mnie zastosowanie jako aparat
fotograficzny
- wczoraj wspominalam, ze nie moge sie pozbyc sterownika(nie chce sie
odinstalowac) dla kamery, ktory zostal wgrany przez mego kolege a nie
zadzialal dla starej kamery.
Czy moge miec problemy z instalacja nowej kamery (sterownik bedzie z
dyskietki)?
Bede wdzieczna za pare slow porady.
Halina