Outlook Express - Problem, prosze o pomoc

Autor: Łukasz <rytm_at_rytm.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 16:01:05 MET

Witam!

Mam problem z pocztą w Outllooku express. Zniknełyb mi wszystkie wiadomości
wysłane które są dla mnie bardzo ważne i istotne. Odnalazłem plik
odpowiedzialny za nie czyli elementy wysłane.dbx który waży 1,2GB.
Odczytałem ten plik programem "Macallan Outlook Express Extraction" i
wszystkie wiadomości można odczytać natomiast ten program nie umożliwia
naprawienie tego pliku żeby można było je odczytać w programie Outlook
Express. Piszę już 2 raz o tym problemie bo program który ktoś mi doradził z
grupy dyskusyjnej skasowałem i nie pamiętam jego nazwy a poprzednim razem mi
pomógł.

Proszę o pomoc w tej sprawie jest to dla mnie bardzo ważne.

Z góry dziękuje i Pozdrawiam.

Łukasz