Re: samoczynne wylaczenie sie komputera

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 10:39:13 MET

chris^b wrote:
> Po jakims czasie komputer potrafi mi sie samoczynnie wylaczyc. Niestety
> nie wiem co jest przyczyna, czy ktos moze mi doradzić.
> Jakis program monitorujacy albo jakies sugestie jak wytestowac kompa?

Czy są jakieś szanse na to, że ktoś z domowników (np. mama) stwierdza
'nie siedzi gnojek przy kompie, prąd tylko się bez sensu zużywa' i robi pstryk?

Czy nie ma u was czasem awarii prądu/problemów z korkami? Są miejsca nawet
w woj. mazowieckim gdzie prąd pada raz dziennie (np. Piastów, gdzie mieszkam).

Czy posiadasz jakiś inny system operacyjny niż windows? Jeśli nie, to to
raczej nie dojdziesz do prawdy (wirus, trojan, backdoor i złośliwy kolega,
ustawienia systemu żeby automatycznie cośtam itp).

Wymieniłem w kolejności od najbardziej prawdopodobnej.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL