Re: To tylko OBUDOWA ... ???

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 02:47:53 MET

> 1. z drzwiczkami (chyba wszyscy kapną się, że tzn wyposażona w drzwi
> zasłniające napędy 5,25'' i nieraz także slot 3,5'' oraz inne przyciski)
> 2. zamiast punktu Nr 1 może być wyposażona w 2 CD-covery (czyli inaczej
> klapki na napedy 5,25'')

TAK, dla wyjaśnienia z drzwiczkami albo 2x cd-coverami DLATEGO, że obydwa
napedy są w kolorze IVORY, a większość obudów jest czarno-srerna bardzo
rzadko "szara" czy "Ivory"

Jesli chodzi o te drzwiczki, to widzę, że ciężko będzie ...

Znalazłem TYLKO CHIEFTEC DH-03SL-B z serii MESH - w sumie żadna relwelacja
ORAZ
obudowy NZXT wiadomo ...mocno odbre ale takze wiadomo cena ...
czy ze średniej półki NIC TAKIEGO NIE MA ????

Pozdrawiam ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."