Notebook Fujitsu-Siemens Amilo PRO v3405 - kilka pytan

Autor: peter <WYTNIJTO>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 23:45:19 MET

Planuje kupic laptop no i wybor padl na wymieniony w temacie, gdyz jako
jedyny w danym pulapie cenowym spelnia postawione wymagania. Mam jednak
kilka pytan, gdyz niepokoi mnie pare parametrow tego sprzetu. Mianowicie, po
pierwsze czestotliwosc szyny pamieci wynosi 533 MHz, natomiast czestotliwosc
FSB 667 MHz. Jest to mniej niz w wiekszosci rozpatrywanych przeze mnie
laptopow, gdyz te maja odpowiednio 667 Mhz (RAM) oraz 800 MHz (FSB). Czy te
slabosci beda widoczne w codziennym uzytkowaniu? Zaznaczam ze nie jest to
komputer, w ktorym potrzebuje wysokiej wydajnosci (obrobka grafiki
trojwymiarowej odpada, chodzi tu glownie o prace biurowe,w malym stopniu
rowniez o multimedia z wylaczeniem gier komputerowych), ale pojawia sie
problem o nazwie Windows Vista. Najchetniej kupilbym ow sprzet z XP-kiem,
ale niestety nie moge znalezc takiej konfiguracji.

W zwiazku z tym moje nastepne pytanie: czy ktos uzywa tego laptopa w
polaczeniu z Vista, a jesli tak, to jak to sie sprawuje? Wiem jak wyglada
dzialanie tego systemu na laptopie z 1GB RAMu 667 MHz i procesorze Core 2
Duo 2 GHz - moim zdaniem jest to porażka i bez wylaczenia kilku milych dla
oka elementow w ogole nie da sie na tym pracowac.

Wchodzi u mnie w gre mozliwosc rozszerzenia pamieci do 1,5GB, jednak czy to
rozwiaze problem zle chodzacej Visty? Czy moglby wypowiedziec sie ktos, kto
uzywa Visty na ilosci RAMu wiekszej niz 1024MB? Czy ilosc pamieci
operacyjnej to determinanta dzialania tego systemu, czy maja tu jeszcze
znaczenie inne czynniki?

Alternatywa dla wymienionego notebooka moze byc kazdy (z wylaczeniem Acer'a)
o parametrach: matryca matowa 14,1'', Core 2 Duo, 1GB RAM cena <3000zł
brutto no i system XP - jakies sugestie?

http://fujitsu.siemens.mrach.pl/?xT=Fujitsu_Siemens,Amilo_Pro_V3405,Amilo_Pro_V3405,VFY:EM72V3405AF3PL,Notebook -
tutaj specyfikacje notebook'a

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi