Re: Wolnastrona.pl

Autor: Piotr Z. <Piotr.Zonko_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 23:38:34 MET

On 8 Lis, 23:47, LPoD <cha...@pfff.irc.pl.wytnij.pfff> wrote:

> Wolę szybkie strony. ;)
> No i takie, których twórcy nie spamują.
>
> ch.
dobrze, rzeczywiscie to spam, nie chcialem zeby to bylo tak odebrane,
nie bylem wtedy trzezwy jak to wyslalem po grupach. Wzialem chyba 10mg
Alprazolamu jak nagralem ten film i rozeslalem linka do niego w
usenecie (ale to nie wazne bo nie usprawiedliwia mnie to). Wycofalem
wszystkie swoje posty, i nie mam zamiaru juz wiecej tak promowac
serwisu-bo to zadna promocja-robie sobie zla opinie i swojemu
portalowi.
jeszcze raz przepraszam