Re: Wypasiony komputer do grafiki - jaka płyta, procek i pamięć?

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 20:28:32 MET

Dnia Tue, 13 Nov 2007 15:36:30 +0100, MT napisał(a):

> Lubisz marketingowe bajery widac , pewnie nie wiesz ze byc moze te plyty
> tluka w tej samej fabryce tylko na innej zmianie ?

A wyobraź sobie że swego czasu siedziałem dość mocno w handlu sprzętem
komputerowym i doskonale wiem że Asrock to ekonomiczna marka Asusa
(powstała w czasach gdy Asus miał nieco droższe płyty niż teraz). Pomimo
tego że za jednym i drugim stoi ten sam producent to nie trzeba być
geniuszem żeby zobaczyć różnicę w tanich i droższych płytach! Może
faktycznie nie ma sensu płacić na największy wypas na X38 i może zadowolę
się P35, ale na pewno nie będzie to ekonomiczna płyta.