Re: Toshiba satellite pro 4600

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 18:11:37 MET

Robi wrote:
> Witam!
> Mam pytanie do użytkowników laptopa Toshiba Satelite Pro 4600.
> Znajomy kupił go sobie i nie może dać rady z instalacją karty wifi. Nie ma
> do niej oryginalnych sterowników.
> Według specyfikacji w laptop posiada wbudowaną karte wifi, powtarzam
> wbudowaną.

Podaj dokładnie model (pod spodem jest opisany). Powtarzam:
podaj dokładnie model, pod spodem jest opisany.
Miałem takiego laptopa, ale wersję bez wifi.
To, że jest dzyndzel on/off oznacza, że obudowa jest przygotowana
na wsadzenie karty wifi do obudowy.

Uruchom jeszcze jakiś mądry liveCD (np. Knoppix 5.1). Jak nie znajdzie
czegoś na intelu, to prawdopodobnie klapa.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,