Re: nowa na grupie ale... stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 17:58:18 MET

PSYLO wrote:

> Rosa pisze:
> To akurat zaleĹźy tylko od wyboru schematu klawiatury w systemie,
> odpowiednim jest "Polski programisty" (w angielskim OS będzie oczywiście
> adekwatne tłumaczenie). O szczegóły tego zabiegu można pytać na grupie
> poświęconej winnt.

Przejde na tamta grupe!

> Nie wymagają. Jeśli nie ma możliwości tworzenia wiadomości z ogonkami
> lub są z tym problemy to należy pisać bez polskich liter.

Na grupach pl.hum.polszczyzna czy .poezja ... powinno sie pisac, bo brak
ogonkow czasem daje inne znaczenia a juz na pewno rozprasza.

> Litości... :) *kamery* i *drukarki*

Przepraszam...zamiast sorry. ;-)

> To już problem do poruszenia na grupie zajmującej się winnt.

Juz gonie tam. ;-)

> Podpytywać też można :) Byle tylko o sprawy sprzętowe ;)

Wlasnie wybieram sie kupic nowa drukarke i kamere i skaner(dobrze
napisalam? ;-) ).
  Czy wg Was , do zwyklego drukowania od czasu do czasu i czasami druku
zdjec kolorowych (takich, be specjalnego papieru), lepiej kupic tansza
laserowke czy zwykla drukarke. Nie znam kosztu uzytkowania laserowki.
Wiem, ze z wkladami do zwyklej to jest duzy wydatek a czesto i wysychaja.
Najtansza kolorowa laserowka jest ze 3-4 razy drozsza ale nie znam ceny
i czestotliwosci wymiany wkladow. Moze w efekcie sie kalkuluje.???
No i moze jakies sugestie co do typu skanera, kamery(ktora robi i
zdjecia i filmiki). Oczywiscie dla Vista.
  Na co zwracac uwage?
H.