Chipset G33 czy iść dalej?

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 13:01:03 MET

Dokładnie chodzi mi o komputery z firmy Vobis, w ulotce jest tylko napisane,
że oparte są na chipsecie G33. W pracy nie mam dostępu do netu a po, to
nawet czasu, więc proszę o ocenę czy kupująć (ich) gotowy komp na G33 idę
krok w tył i jest to standard na wymarciu.
Dotąd myslalem o e4300 na asusie P5K, jednak pasują mi raty 0% - wiem, że
trochę przepłacam, ale miesięcznie 150zł zamiast ~4000 od ręki jest łatwiej
(ekonomiczniej) przełknąć.
pzdr

ps.
jeszcze minusem vobisu są dyski z cache 8MB i brak wbudowanej karty
bezprzewod.