Re: nForce vs Intel, czy warto wchodzić w SLI?

Autor: Fenio <fenio__at__autograf_kropka_pl_.de>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 11:46:50 MET

Adramelech wrote:
> Tak, masz racje. Ta jedna karta w kosmicznej cenie(drożej niż dobre
> podkręcone 8600GT)dowodzi że bez problemu można kupić dowolną kartę z
> serii GF6x00.

Dlaczego ograniczać się do kart nowych ? W którym miejscu napisałem że bez
problemu kupi się nowego 6600 ? Na największym internetowym bazarze jest ich
do wyboru do koloru http://allegro.pl/13044_6600.html?order=t&view=gtext GF
6600 jest dostępne na rynku dzisiaj i zapewne będzie jeszcze długo skoro
nadal można kupić bez żadnych problemów karty które były nowością ponad 7
lat temu.

--
Pozdrawiam
Fenio