Re: Plyta Intel pod P4 i kondensatory

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 08:29:25 MET

On Mon, 12 Nov 2007 17:40:09 +0100, nemo
<kasuj_x.nemox@komturx.com.pl> wrote:

>No właśnie... też jakoś dziwne mi się wydało, że na płycie Intela trzeba
>wymienić kondensatory :|

Naocznie.... sa wybrzuszone, podniesione, oraz wylaly :)
Zakladam wiec, ze nie trzymaja juz swoich parametrow.

Intel nie intel, marne podzespoly wykorzystane w produkcji.

Co do miejsca, to nie ma problemu, jest dosc, a poza tym te ktore mam
na wymiane i tak sa mniejsze.

Pozdrawiam