Re: Zmiana komputera - parę pytań

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 23:44:08 MET

TanSid pisze:

> Pol godz. temu skrecilem cos podobnego, czekam tylko na karte grafiki.
> Odnosnie ram, mozesz pomyslec tez nad OCZ Platinum rev2, osobiscie je
> wybralem tyle, ze 2x2x1GB. Co do karty BFG ma 5 letnia gwarancje, EVGA
> jest ok, ale wersje superclocker, ko, super superclocker. Bardzo dobry
> jest tez Gigabyte, ma najwyzsze takty.

Gigabyte nie widziałem, ten EVGA sc ma 650/1900.

> Powinien wystarczyc, pod warunkiem, ze nie bedzie o/c i 1 dysk, bez
> dodatkowych gratow.

Dyski 2 + napęd dvd. Jeśli wezmę E6750, to kręcić raczej nie będę.

> Obudowa to obudowa, jesli sie wszystko zmiesci to wystarczy, choc
> polecam jakas z dobrym chlodzeniem. Zainwestowalem w Coolmaster z 140mm
> wentyle z przodu i 250mm z boku plus 120mm wyciagajacy z tylu, potrafia
> wywiac wszystko ;) To juz zalezy od tego czy masz kase na obudowe i

Wygląd nie ma znaczenia, i tak nie widać, a żadnych świecących pierdół
nie chcę. Wstrzymam się trochę i zobaczę, jak będą się kształtować ceny.
W najgorszym wypadku (czasowym) kupię wszystko z okazji stycznia. :)

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kobiety są błędem natury (...). Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju