Re: ZASILACZ - dylemat ...

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 22:55:25 MET

digitaladam pisze:
> Widocznie mam taki marny egzeplarz. Wentylator napewno nie pracuje pelna
> para. A dysk kreci sie ciszej od tego wentylatora. Pec:(

no to ja też już nie wiem.
u mnie w kompie z 430W easycon słychać tylko went od procka jak go
pomolestuje jakąś gierką 3d, no i oczywiście dyski twarde.
nie chce tutaj nic sugerować, ale wcześniej miałem chifteca
GPS-450AA-101A, a potem Be Quiet Straight Power E5-450W.
chiftec wysiada w przedbiegach jeśli chodzi o głośność, ale też cena
niecałe 200zł zachęca. be quiet natomiast tak samo cichy jak tagan i
mniej więcej w tej samej cenie, ale jakiś mało solidny i mimo cichości
bardziej mi się grzał.

p.s.
dwa pierwsze (chiftec, be quiet) kupowałem sugerując się renomą firm i
reklamami, natomiast tagana kupiłem po namowach 3 moich kumpli będących
w posiadaniu taganów (wcześniej nawet nie słyszałem o tej firmie), jeden
ma 480W easycon, jeden taki jak ja 430 easycon, a 3 ma chyba 400W z
dwoma wentylatorami po 80mm.
mam go od 3 tygodni i póki co jestem bardzo zadowolony. no chyba że
zacznie się głośniej zachowywać po dłuższym czasie, ale mam na niego 36
miesięcy gwarancji więc to raczej nie problem.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl