Re: problem z bębnem światłoczułym w drukarce.

Autor: Krzysztof Arentowicz <ROT13xnerag_at_cbpmgn.barg.cy.invalid>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 20:28:15 MET

MC pisze:
> Użytkownik "Krzysztof Arentowicz" <ROT13xnerag@cbpmgn.barg.cy.invalid>
>
> A warto? Bęben nie jest na całe życie drukarki. To, że służył Ci aż
> przez kilka lat budzi moje najgłębsze zdumienie.

A nie wiem czy warto, pewnie nie, bo nowy bęben kosztuje 20zł.
Interesuje mnie raczej czy uratowanie/zregenerowanie takiego bębna jest
fizycznie możliwe.
po prostu chcę wiedzieć czy, jak i za ile.
Bo ja taki ciekawski jestem i lubię wiedzieć jak coś działa, a nie tylko
zadowolić się tym, że można wyrzucić i kupić nowe.

--
Krzysztof Arentowicz
Cała prawda o DRM i Windows Vista: