Co znaczy ten błąd? 0700-AE Sysetm Memory Error

Autor: KMAJSZEK <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 20:03:28 MET

Witam na kompie który świeżo nabyłem przy każdym uruchomieniu wyskakuje taki
błąd: "0700-AE Sysetm Memory Error" i zatrzymuje się w tym miejscu. Klikam
F1 i system dalej się ładuje. Myślałem że to cos z pamięcią RAM, jednak po
włożeniu innych kości które działają na takim samym sprzęcie nadal jest ten
sam problem próbowałem też pojedynczo i też nic. Zmieniłem również baterię
na płycie głównej nadal bez efektu, ja nie mam już więcej pomysłów dlatego
proszę was o pomoc. Co oznacza ten błąd oraz jak się go pozbyć?
Dziękuję i pozdrawiam