Zmiana komputera - parę pytań

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 19:06:30 MET

Obecnie posiadam:
AMD 2600+, 2GB TwinMos 400 CL2, 7600GT Leadtek, tania dźwiękówka.

Plan:
E6750, 2GB Geil 800 CL4, 8800GT BFG (a może być EVGA?)

Cel:
80% gry.

1. Jaki zasilacz do tego? Bo rozumiem, że mój Topower 350 będzie za słaby.

2. Czy moja stara obudowa midi wystarczy? Kanału powietrznego nie ma,
ale ma miejsce na mały wentylator na górze.

3. Jak ze sprzedażą mojego komputera? Czy lepiej sprzedać całość, z
dyskiem 7200 Seagate 80GB, postawionym legalnym XP Home nawet trochę
taniej, ale od razu całość, czy sprzedawać na części, może i ciut
drożej, ale dużą szansą, że zostanie się z czymś na zawsze?

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak