Re: Chipset - ch³odzenie ...

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 16:03:05 MET

Exploris napisa³(a):
> Witam wsyztskich !
> Chipset mojej mobo okrutnie siê grzeje - oparzyæ siê mo¿na, wiêc chcê mu
> zamontowac dodatkowe ch³odzenie ...
> obecnie ma radiator 40x40 (mm) chyba aluminiowy nieanodowany
>
> Jaki zastosowaæ wentylatorek, aby by³ cichy - mocno cichy, jakiej firmy
> i jakiej serii ?
> Zapewne macie do¶wiadczenia z takimi rzeczami ...
>
> Napiêcie zasilania 5 czy 12 V, my¶lê, ¿e pod³±czê go przez regulator
> obrotów ... z tego co czyta³em np. wentylatore Sunon 40x40x10 z
> ³o¿yskiem VAPO ma a¿ (!!) 6200 obr/min ... mo¿e tak du¿o nie potrzeba co ?

ja mam podobny problem,a le chce to rozwiazac w 100% pasywnie. narazie
znalaz³em na allegro go¶cia który sprzedaje same radiatory (walcowate)
ze starych zestawów ch³odz±cych procki. plus taki ze chce za to to od
2.85 do 8 z³. chyba sie szaropne i dam znac jak wysz³o. FAkt ze bedzie
trzeba troche powiercic,
ToMasz