Re: ZASILACZ - dylemat ...

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 14:45:19 MET

digitaladam pisze:
> Ja mam 480W EasyCon i uwazam że jest głośny jak na ta cene i marke
> (podczas pracy przy znikomym obciazeniu).

a to ciekawe.
kumpel ma właśnie tego 480W o którym piszesz - jedyną rzeczą jaką u
niego słychać to dyski.
wszystko w obudowie cooler mastera centurion 534, jeden wentylator z
przodu 120mm noctua, to samo z tyłu obudowy, jakaś noctua na procku,
grafika 8800GTX, asus p5b deluxe, procek c2d e6750, SB X-FI w
najdroższej wersji i 3 dyski.
gość cały czas ciupie w najnowsze 3d gierki.
jedyne co słychać w jego kompie to dyski twarde i ew. czytnik jak płytkę
do niego wsadzisz.
a wierz mi że zasilacz ma co robić w jego sprzęcie i go wcale nie słychać.

może masz czujnik temp. w zasilaczu zwalony albo coś i went cały czas
kręci się na maxa.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl