Re: Czy oplaca sie kupic XPS 1730?

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 11:10:05 MET

> chcialbym poznac wasze opinie na temat oplacalnosci kupna laptopa DELL
> XPS 1730. np przykladowa konfiguracja z ebaya:
>
> http://cgi.ebay.co.uk/Dell-Inspiron-XPS-M1730-2-4ghz-4GB-320HD-4YR-Warranty_W0QQitemZ110190259325QQihZ001QQcategoryZ177QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
>
> tu nie chodzi o to czy to dobry sprzet czy nie, tylko czy oplaca sie
> dac za niego te pieniadze, czy nie w stosunku do jego mocy.

Topowy laptop do grania, jak masz kase i nie szkoda tyle wydac na komputer
to czemu nie.
Jednak ja bym sie wstrzymal, zapewne niedlugo pojawia sie mocniejsze chipy
graficzne niz te 8700 w sli i cena m1730 spadnie sporo, bo juz topowym
sprzetem do grania nie bedzie. Poza tym jak przegladalem strone dell.co.uk
to ten laptop chyba byl sporo tanszy niz na ebayu.