Re: Problem z (chyba) zasilaczem

Autor: Michal <spam_at_jest.be>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 00:12:15 MET

On Mon, 12 Nov 2007 00:00:05 +0100, ZAQ wrote:

> tak bardzo mozliwe, 2 moje chiefteci tak mialy,
> pod obciazeniem - np. orthos piszczaly/trzeszczaly,

Mój właśnie zaczął tak się zachowywać po "dociążeniu" go dwoma dyskami i
nową kartą graficzną.
A już w ogóle "rozkręca się" jak np. gram przez kilka godzin (czyli
procesor i gfx wykorzystują 100% możliwości).

> przyloz ucho do scianki zasilacza a uslyszysz

Tak, właśnie po przyłożeniu ucha do ścianki zasilacza dźwięk jest
najbardziej intensywny. Takie wk.... piszczenie, strasznie wysokie, jakby
na granicy słyszalności, już po kilku minutach głowa boli :(

> poprostu te zasilacze to
> gowno i juz wiele razy slyszalem o halasujacych - piszczacych chieftecach,
> szczegolnie modelach 360 i 400w.

No nic. Teraz tylko chciałbym wiedzieć, na co najlepiej go wymienić. Może
na grupie ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie i coś doradzi :)

Michał Dąbrowski