Zestaw głośnikowy 2.1

Autor: Mariusz <zlyadres_at_onet.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 00:05:46 MET

Jaki zestaw 2.1 moglibyście polecić do słuchania muzyki mp3, oglądania
filmów, do gier?
Chciałbym aby jakość odtwarzanego dźwięku była przyzwoita.
Nie słucham głośno muzyki więc moc jest mi niepotrzebna tylko
przyzwoity dźwięk i ładny bas.
Czytam rózne opinie na temat głośników na stronach Komputronika i
niezłe opinie zbiera Modecom 2.1 - MC - 9860. Wygląd może nie jest
najpiękniejszy ale z tego co piszą zestaw gra ładnie.

Myślałem o zestawie Logitech X-230 ale kilka osób pisze coś takiego:
"generowany bas jest tak silny, że aż męczący" (coś takiego dla mnie
nie wchodzi w grę).
Odnośnie zestawów Creative moi znajomi nie wypowiadali się pozytywnie.

Właśnie ważne jest aby bas był ładny, czysty, ale nie dominujący i
drażniący.
Co moglibyście polecić w cenie do 200 zł?

Głośniki 5.1 i większe odpadają ze względu na to, że nie mam miejsca
na taki zestaw.

Pozdrawiam

Mariusz