Re: Nagrywarka DVD

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 18:38:07 MET

Dnia Sun, 11 Nov 2007 17:40:08 +0100, Padre_peper napisał(a):

> Przykra prawda jest taka, że dobre albo złe opinie ma sie zazwyczaj o
> sprzętach, które kupione były rok i więcej temu, o tych nagrywarkach
> które masz szanse kupić będzie można coś powiedzieć za rok...
> To że model X500 jest rewelacyjny wcale nie oznacza, że model X501
> będzie też dobry...

No zaraz, a testy odczytu? Przeciez biorac jakis czytnik jako referencyjny
mozna porownac jakosc nagran roznych nagrywarek na takim samym nosniku, czy
nie? Byc moze problemem jest ten referencyjny czytnik, ale i jego droga
eliminacji (poprzez odczyt wielu roznych plyt przez wiele roznych
czytnikow) da sie chyba wyselekcjonowac?
A po drugie to ja chetnie kupie sprzet sprzed roku jesli jest jeszcze
dostepny, przynajmniej firmware jest juz poprawiony.
Prosze o jakis model mimo wszystko :-)

pozdrawiam
Norbert