Re: magnetowid cyfrowy

Autor: humanista \(mruczus\) <m.j_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 18:17:29 MET

No to głupio zrobione bo nagrywarki komputerowe kosztuja kilka razy mniej
więc te droższe zewnętrzne powinny mieć te dodatkowe funkcje ściągania
plików z komputera. A jak kupie nagrywarke dvd do komputera to i tak wiele
dyskietek dvd nie przegram bo mają różne zabezpieczenia np potrzebuję
przegrac dyskietki z programami komputerowymi na dvd i założę się że mi się
to nie uda. Raz już tak kiedyś kopiowałem cd i chyba było zabezpieczone bo
potem nic nie było widać na tej skopiowanej dyskietce. Pomijając inne
kwestie to przynajmniej jedną kopię zapasową powinno się móc zrobić bo tak
zwykle wynika z umowy licencyjnej. ostatnio jak widziałem opis omijania
takich zabezpieczeń programem alkohol 120% to było pięć skomplikowanych
kroków do tego celu prowadzących i nie miałem czasu żeby to przeczytać.