Re: serwer dla niewielkiego intranetu

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 16:51:19 MET

BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote:

> No to jak nie wiesz, to dlaczego piszesz?

Żeby chłopak nie wydawał kasy na fakeraida.

> ICH8r/9r robi sprawy raidowe mocno hardwarowo,

I to może być dla niego cenna informacja - żeby ograniczył się tylko do
tych układów, jeśli tego potrzebuje (choć nie potrzebuje w ogóle).

> dyski skonfigurowane w macież (przez bios czipsetu) są

MacieRZ wymienia się na maciora ;)

> w linuksie widziane jako jeden (defaultowo, nie przez dev/md), praca na
> raid5 praktycznie nie obciąża procesora. Nie porównuj nowych mostków
> intela do zabytków typu promise

Porównuję do ICH7, które mam na kilku serwerowych płytach.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/