Myszka Revolution MX, czy warto?

Autor: <fastest10_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 15:06:26 MET

Witam , moje przygody z myszkami logitecha nie sa dobre , chodzi o ich
ladowanie w bazie ! Mialem MX700 nie chcial sie ladowac , trzeba bylo
sie nagimnastykowac zeby odpowiednio myszke ustawic na bazie! ,
zmienilem na LX , ten sam problem , po tygodniu uzytkowania ,
ustawienie na bazie MISSION IMPOSSIBLE!
Dlaczego bazy Logitecha sa wadliwe ! Czy w REVOLUTION MX dopracowano
ten problem ?? widze ze ladowanie na identyczne styki jak w moim LX ??
co mam myslec? Isc do sklepu i kupic jutro? Za pomoc z gory dzieki !