Re: Migotanie LG L1919S

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 09:45:38 MET

> Witam, pierwszy raz spotkałem się z sytuacj± gdy
> LCD, a dokładnie LG L1919S miga jak CRT
> ustawiony na 60Hz. Jestem na to wyczulony bardzo
> i dlatego od razu to mój organizm wyczuwa.
> Czy ten monitor jest walnięty czy może ten model tak ma?

mozliwe problemy z zasilaniem:
złe uziemienie + połączenie Dsub powoduje bardzo podobny efekt do migania
jak na CRT przy 60Hz

-odłączyć wszystko co zbędne od komputera (siec, sygnał do tunera TV,
połączenie z TVoutem telewizora itd) zostawić absolutne minimum (kabel
zasilający komputer monitor, myszkę klawiaturę)
-podłączyć monitor i komputer do roznych gniazdek (z bolcem / bez bolca)
-sprawdzić monitor na zupełnie innym zestawie komputerowym