Re: sata raid 0 jak odzyskac dane ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 19:49:21 MET

Dnia Sat, 10 Nov 2007 18:34:05 +0100, Necro napisał(a):

> Użytkownik "Leszek K."

> Witam.
> Moja poprzednia plyta miala kontroler SIS 964 i jakos nie znalazlem takiej
> karty PCI opartej na tym chipsecie :-(. Co ja mam teraz zrobic aby odzyskac
> dane ?

No i nie masz szansy znaleźć. To nie osobny układ tylko mostek południowy w
płytach sis-a. według mnie jedyne wyjście znaleźć kogoś z taką płytą,
podłączyć swoją macierz i przekopiować dane. Jeżeli dane mało istotne można
zaryzykować i podłączyć do innego kontrolera. Na to, że z automatu wykryje
bym nie liczył, ale po założeniu stripa (trzeba ustawić taki sam rozmiar
bloku jak był na starej płycie) i uruchomieniu jakiegoś programu do
odzyskiwania danych masz sporą (rzędu 50%) szansę, że odzyskasz dane.