Re: [humor][OT] Jak powstaje program

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 19:35:21 MET

Dnia 10.11.2007, PSYLO napisał(a):

> Dobre :)

Owszem, ale stare. Choć przyznaję, widziałem w innym języku.

> A może by tak na pl.comp.pecet wprowadzić nową tradycję umieszczania
> podobnych zabawnych linków itp., tak jak przykładowo na
> pl.misc.samochody (tam to funkcjonuje jako [piątkowo])?
> Odpowiednie oznaczenie: [humor]
> Ilość oczywiście rozsądna, nie zapominajmy że to nadal grupa zajmująca
> się sprzętem komputerowym klasy PC.
> Tematyka związana z tematyką grupy :-)

> Co wy na to?

Ja jestem przeciw. Są grupy stricte poświęcone humorowi.
A jak miałbym po 100 razy oglądać to samo (bo idę o zakład, że przed
wrzuceniem tu czegokolwiek niewielu pokusi się o zajrzenie do archiwum czy
już było) to ja dziękuję.

Ps. Tak wiem, zawsze mogę sobie odfiltrować wszystkie posty zaczynające
się od [humor], ale tu też znajdą się tacy co zapomną to dodać.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/