Re: Karta do zgrywania z VHS

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 12:11:11 MET

"MT" <spam@devnull.pl> Odpowiedz na
news:fh03c5$1ru$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Bo poniewaz nie ma takiej fizycznej mozliwosci zeby zgrac pelny PAL z
> fonia byc moze pokazuje ze zgrywa ale do cwierci rozdzielczosci PAL'a mu
> daleko , wiez mi bo znam temat sprzedawalem karty miro do studiow TV w
> ktorych wlasnie podobni tobie modlili sie przy zabawkach w stylu BT .

Co ty za bzdury wypisujesz? Każda karta TV zgrywa bez problemu w pełnym PALu.
Przeliczając na piksele można uzyskać 768x576. Oczywiście nie z VHS, który ma
ograniczone pasmo, ale z anteny już można.
Zresztą nawet przy VHS można uzyskać lepszy efekt gdy zgrywa się materiał w
pełnym PALu, a potem skaluje do niższej rozdzielczości, np 512x384(usuwając
przeplot).

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski