Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 10:52:18 MET

Deep inside the Matrix, convinced that 8 Nov 2007 11:53:45 -0800 is
the real date, lubkowski@googlemail.com has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>wszystkie co nowsze maja powaznie zmniejszony klawisz enter (np tak
>jak tu: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/192&cl=us,en)
>Przez ostatnie *nascie lat zajmowal on dwa rzedy klawiszy, teraz juz
>jest jeden, czasem w dodatku otoczony kursorami, insert/delete itp.
>
>Czy to jest naprawde AZ tak praktyczne? Czy kolejny designerski hit w
>rodzaju przymusowych klawiszy do windows?

Raczej to drugie. Maly Enter to jeden z glownych powodow, dla ktorych
chucham i dmucham na moje stare klawiatury (ktore maja jeszcze
normalny :/). Niestety dozywaja one powoli kresu swych dni, a ja mimo
goraczkowych poszukiwan nie znalazlem klawiatury, ktora rownoczesnie
podobalaby mi sie, byla solidna, ergonomiczna, miala duzy Enter i jak
najmniej udziwnien w ukladzie klawiszy poza podzialem jak w starej MS
Natural Keyboard. To znaczy wroc, owszem, sa takie klawiatury - ale z
niemieckim ukladem klawiszy. Chcialem zamowic sobie nowa klawe MS z
ukladem zza Odry i nawet zaplacic wiecej, ale nikt nie chcial mi jej
sprowadzic.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--