HP NX7400 uciążliwy touchpad

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 10:10:49 MET

witam
czy normą w laptopach jest, że touchpad "przycina" bardzo albo wręcz
szaleje po całym ekranie, niezgodnie z kierunkiem sterowania przy
obciążeniu maksymalnym (100% CPU) i ładowaniu? czy to jakieś uszkodzenie?
myszka podłączona pod USB działa idealnie
wykluczam też sterowniki/jakieś programy HP -> na Ubuntu i innej,
czystej instalacji windows, jest to samo
nigdy nie spotkałem się dotąd z takim zachowaniem, ale miałem do
czynienia z starszymi laptopami, gdzie nawet touchpada nie było, tylko
takie kółeczko (compaq armada, ibm jakiś)

pozdrawiam