a ja chce mysz Logitech M-BT58

Autor: Marek <marxjo_at_data.home.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 01:22:22 MET

Witam,

Szukam w internecie tych wspaniałych myszy. Mam jedną już dwa lata, ale
guziki szwankują bo bratanica robiła "pyka pyka", no i już tak samo nie
pyka :(
Chcę kupić jeszcze dwie sztuki. Szukałem na komputroniku, gralu, 1kliku i
innych, ale mimo że są na stronie jako dostępne to nie dostaję nawet maila
z potwierdzeniem stanu :(
Gdzie mogę je kupić jeszcze ? Wiem, są nowsze modele, ale nie sprawdziałem
ich, a nie chcę się wpakować w inne G. jak to zrobiłem z Logitech V450 -
dałem za to G. 199 zł kiedyś, a w ogóle nie jestem zadowolony - ciężka,
zbyt czuła, toporna. błeeee...