Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 19:36:53 MET

RadoslawF napisał(a):

> Tak z ciekawości to w czym widzisz tą zaletę ?
>
> Pozdrawiam

W tym, że w laptopie mogę pracować na układzie konsola+klawiatura
a jak potrzebuję pogrzebać w jakiś okienkach to wyciągam z plecaka
gryzonia.

PS/2 nie można podłączać w czasie pracy.USB można. Czysty zysk.
(wiem, że są różne smyraczki w obudowie, czy myszki radiowe.
Od 5 lat nie mogę zajeździć jednej i tej samej Logitech OEM B58.

Rafał