Re: Tuner TV - zewnetrzny czy wewnetrzny?

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 18:36:16 MET

> wyglada na to, ze mojego winrfasta nei mana lisci eobslugiwanych kjart...

Może ruszyć na domyślnych sterownikach. Kiedyś karty telewizyjne właściwie
tylko dwie kostki miały 848 i 878 jak dobrze pamiętam. Możesz się pobawić,
albo poszukać w necie konfigurację do tego, jeśli ta karta nie jest jakąś
nowinką. Nawet nie podałeś modelu karty. Może ktoś ją ma. Ja swoją nie mam
aktualnie zamontowanej, to dokładnie opisać Ci co i jak nie mogę.

Pozdrawiam