Re: Modem umts.hsdpa do peceta i latoptopa - usb czy pcmcia?

Autor: .:Kuzan <kuzanski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 16:34:32 MET

>a interfejs USB nie ogranicza przepustowości ?
> i czy te modemy potrzebują zasilacza - czy są zasilane z portu ?
> ma ktoś linka do zdjęcia tego modemu USB ?

skoro usb 1.0 ma 33Mb/s (niech mnie ktos poprawi czy nie MB), to jasne, ze
nie !
pamietam pierwsze modemy z Orange - zapomnialem nazwy - pierwszy z max
EDGE'em mial dodatkowy zasilacz, ale dzialal bez, tzn. np jesli jakis lapek
nie dostarczy Ci odpowiedniej ilosci pradu z portu usb, to wtedy mogles go
podlaczyc... tak samo wygladala sytuacja z modemami Orange HSDPA.

zdjecia znajdziesz na stronach operatorow Era, Plus i Orange, wysil sie
troche i poszukaj.

pozdr.