Laptop Compaq nx7300 i drukarka Panasoni Workio 1820

Autor: Marcin <sternadWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 14:28:54 MET

Witam
Od kilku dni mam w/w laptopa i jakoś nie mogę go zmusić do współpracy z w/w
drukarką.
Instalacja sterowników zgodnie ze sztuką (i z instrukcją) nie daje spodziewanych
rezultatów. Albo powoduje jakieś bliżej nieokreślone problemy z usługą bufora
wydruku, albo drukarka instaluje się bez problemu, ale wysyłane na nią dokumenty
się nie drukują. Znikają.
Kilka ciekawostek:
1. Inne komputery w sieci korzystają z tej drukarki bez żadnych problemów (tak
samo były instalowane sterowniki).
2. Z mojego komputera mogę drukować bez problemów na innych drukarkach (HP1100,
HP4000)
3. Drugi identyczny laptop ma takie same problemy.

Jakieś pomysły?