Re: Dyski USB 2.5"

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 13:09:55 MET

"RadoslawF" <radoslaw@poczta.emitel.pl> wrote in message
news:fgvusb$vgi$1@node1.news.atman.pl...

> Masz rewelacyjny (gruby przekrój kabla) przewód.

generalnie to zalezy raczej od mocy przypisanej na wyjscie zasilania z USB
temat zreszta byl juz walkowany na grupie, dziwna zasada jest ze na ogol
laptopy maja silniejszy prad na USB niz desktopy, meczylem sie kiedys
z podpieciem dysku USB do desktopa, nie zadzialal nawet ze specjalnym
 utra grubym kablem i juz bylem pewien ze to dysk padl... ale na moim
laptopie podlaczam go na dlugim i cieniutkim kabelku z playeraMP3
i dziala super

Zz