Zanikanie obrazu przy przewijaniu zawartosci ekranu.

Autor: Radek <radek-radko1_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 12:28:26 MET

Witam.
Mam taki problem. Otoz kupilem se monitor LCD i przelaczylem rozdzielczosc
ekranu na 1280x1024. Poprzednio mialem 1024x768. Teraz jak czasami zbyt
szybko przewijam zawartosc ekranu to obraz ginie mi calkowicie na ok 1
sekunde i wraca spowrotem. Nawet czasami zdarza sie to przy przelaczaniu
aplikacji w systemie na wierzch. Czy moze miec na to wplyw tak wysoka
rozdzielczosc ze karta nie nadaza z odswiezaniem ekranu i dostaje czkawki?
Karta to GeForce FX 5500 128 MB.