Re: Czy może ktoś zweryfikować zestaw?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 11:43:18 MET

Dnia Fri, 9 Nov 2007 09:57:18 +0100, MT napisał(a):

> Co ty za przeproszeniem pie..... przez 5 lat uczono mnie ze napiecie stale
> nie ma FAZ bo ich miec nie moze !

Ale napięcie impulsowe jak najbardziej.

> Idz do jakies szkolki poducz sie potem wypowiadaj sie na forum.

Za stary jestem. Pewnie by mnie już nie przyjęli. I to nie jest forum. To
grupa dyskusyjna.

> To o czym piszesz to przetwornice ktore obnizaja napiecie z 5V lub 12 V na
> potrzebne dla procesora i plyty glownej.

Nie wiem za bardzo po co Ci od pisuje zamiast splonkować. A o czym my
mówimy jak nie o zasilaniu procesora i przetwornicy wielofazowej na płycie?
Mo że nie zauważyłeś zaczęło się od twojego bzdurnego komentarza na temat
płyty GIGABYTE GA-P35-DS3R. Ta płyta ma 6-fazowy zasilacz procesora.