Czyzby padla mi karta? Radeon 9800 po zamontowaniu chlodzenia

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 09:59:36 MET

Witam,

Uzytkowalem juz od chyba 2 lat karte Radeon 9800 PRO 128MB, 256bit. Wszystko
bylo fajnie, tylko ostatnio zaczal dokuczac mi glosny wentylator.
Postanowilem wymienic chlodzenie na VGA Silencer:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=41

Montowalem go juz w niejednej karcie i nigdy nie mialem problemow. Dodatkowo
zamontowalem radiatorki Zalmana na pamieci RAM. Dwie kosci pamieci RAM byly
zalepione nalepkami z symbolem karty, wiec do usuniecia resztek kleju z
nalepki zastosowalem zmywacz do paznokci, jednakze uwazajac aby nie tknac
niczego w poblizu tym zracym plynem.
PO zmontowaniu wszystkiego do kupy odpalam kompa i widze:
http://mikie.neostrada.pl/radeon_error/bios_radeon.jpg
i pozniej bootowanie (dyski odlaczone)
http://mikie.neostrada.pl/radeon_error/no_bootdisk_radeon.jpg

Co moze byc przyczyna? Po podlaczeniu dyskow system startuje, windows sie
odpala, ale oczywiscie przez caly ekran sa takiego rodzaju pasy i krzaki, w
niektorych tylko miejscach sa drobne przejawy poprawnego obrazu. Domyslam
sie ze chodzi o pamieci RAM, skoro procesor pracuje poprawnie. Tylko czy to
akurat wyjatkowy zbieg okolicznosci ze padly akurat po zalozeniu nowego
chlodzenia, czy jest cos jeszcze czego nie kojarze? Czy radiator na pamieci
RAM moze miec jakis wplyw na jego prace w sensie jakiejs indukcji
elektromagnetycznej czy cos w tym stylu?

--
rb