Jak uruchomić dysk w trybie SATA?

Autor: kasadi <kasadi_mleczkousun_at_nospam.poczta.fm>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 08:36:54 MET

Na razie mam w BIOS'ie ustawione jako IDE. Czyli dysk SATA emuluje IDE.
Teraz bede instalował od nowa XP i chciałem ustawić na AHCI. Czy musze
podczas ladowania instalatora podac dyskietke z jakimis sterownikami czy tez
wystarczy ze sam instalator sobie z tym poradzi? Jesli tak to skad wziac
takie sterowniki? Moja plyta to Asus P5B czyli o ile sie orientuje jest tam
mostek ICH7.