Re: Zmniejszenie obrazu na monitorze LCD

Autor: Michał <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 01:44:34 MET

> Czy istnieje program zmniejszający zakres pulpitu na monitorze LCD? - np.
> pulpit by się kończył z boku w 3/4 wielkości standardowej a reszta by była
> nie czynna - wyświetlana na czarno? Mam monitor z zepsutą częścią matrycy
> i chciałbym żeby na tej części nie był wyświetlany obraz.

Od biedy zrób tak: pasek na dole > pasek narzędzi > nowy pasek narzędzi >
wskaż byle co, np pusty katalog.
Odblokuj pasek zadań i nowy pasek przerzuć na bok ekranu. Rozsuń go ile
chcesz. Zablokuj pasek zadań (dolny) i teraz okna maksymalizując się, będą
ograniczone do tego paska utworzonego. Można jeszcze pokombinować z dolnym
paskiem w ten sam sposób.

Pozdrawiam