Re: Dyski USB 2.5"

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 00:09:14 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "RadoslawF"
>Masz rewelacyjny (gruby przekrój kabla) przewód.

Może. Nie rozbierałem kabla :-)

W każdym razie, to:
http://www.komputronik.pl/Dyski_twarde/Wewnetrzne_ATA_/_SATA/Dyski_2_5__notebooki_/_1_8_/Fujitsu/ATA/100/Fujitsu_Hornet_100_GB_4200_8MB_ATA_7_/pelny,id,29911/
Z tym:
http://www.komputronik.pl/Dyski_twarde/Zewnetrzne_USB_/_FireWire/Obudowy_do_dyskow/na_dyski_2_5_/Obudowa_ICY_Box_IB_250U_czerwona/pelny,id,31641/
Działało mi jak dotąd na czterech różnych komputerach (dwa stacjonarne,
dwa notebooki) z jednego kabla. Chociaż w instrukcji przyznają, że może
występować czasem konieczność podłączenia drugiego.

--
\------------------------/ Microsoft  Office  2000:  Teraz  wiesz co to
| http://epsilon.eu.org/ |