Re: Tuner TV - zewnetrzny czy wewnetrzny?

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 23:10:24 MET

Wojtek Malina wrote:
> Witam,
>
> Tuner TV - zewnetrzny czy wewnetrzny? Mam wewnętrzny i tutaj problemem
> jest kiepska jakosc obrazu,mimo, ze z kablówki jest sygnal. Na
> standardowym sofcie polowa kanalow mocno zaszumiona.
>
> DScaler poprawił jakość odbioru, to z jednej strony, ale z drugiej -
> znikła mi funkcjonalność pilota, a do tego wszystkiego... DScaler
> zzera mi blisko 100% mocy jednego jądra... No moim zdamien to roszku za
> duzo...
> I teraz sie zastanaiwam, czy zewnetrzny tuner nei bylby lkepszym
> [...]

normalny TV :) zewnetrzny ma ogromne wady... jesli okienko jest wplatane w
obraz z komputera to nici z przesuwania go myszka i wszystkie minusy z tym
zwiazane.

Mam wewnetrzny i daje rade, kupilem dawno temu dodatkowy w pelni automatyczny
nicam od firmy MJM i zaltawia to problem dzwieku (niestety kosztuje swoje ale
to oczywiste ze nie pobija cen chinoli).

Kiedys byl BORG TV, wszystko dzialalo super... pilot, jakosc obrazu, obsluga
idealna. Ale jak wszyscy wiedza autor chyba umarl bo nie dawal znakow zycia az
w koncu jego domene kupil jakis fiut i serwowal pod tym reklamy, szkoda.