Re: Karta do zgrywania z VHS

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 22:25:33 MET

"MT" <spam@devnull.pl> Odpowiedz na news:fgtd9e$e3n$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Tak tylko ze nagrywarka kosztuje tyle co dobry komputer i nie mozna w niej
> obrobic filmu .
> Pewnie nigdy nie widzialesw akcji takich kart a szkoda bo zadna gowniana
> karta SoftCapture nie zgra materialu VHS czy SVHS w pelnej rozdzielczosci
> jesli w ogole wiesz o czym mowie.

To co napisałeś utwierdza mnie że żyjesz w końcówce XX wieku.
Kupiłem sobie rekorder DVD za 300zł. A za 500zł można kupić jakąś mante z
160GB dyskiem.
Każda nawet najbardziej gówniana karta TV na kilkunastoletnim BT8x8 nagra
obraz w pełnym Pal, czyli dużo wiecej niż SVHS, nie mówiąć już o VHS.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski