Re: Czy może ktoś zweryfikować zestaw?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 19:16:42 MET

Dnia Thu, 8 Nov 2007 16:31:19 +0100, MT napisał(a):

> Jesli o czyms nie masz pojecia to nie pisz nic najlepiej , procesor jest
> zasilany kilkoma napieciami i dla kazdego z nich stosuje sie jeden stopien
> bo inaczej byc nie moze dla przykladu Core 1.25V uklady logiki 3.3V i SDRAM
> 1.8 lub 2.5V dla kazdego z tych napiec masz osobny stopien zasilajacy i
> tyle teorii.
> jak o czyms nie wiesz to zapytaj Redaktorki wypisuja to co im slina na jezyk
> przyniesie nie maja wyksztalcenia technicznego wiec zmyslaja.

Wielofazowość zasilania zdecydowanie nie polega na tym o czym tu piszesz. I
akurat zupełnie nie masz racji. To nie są żadne stopnie zasilania. Chodzi
tu wyłącznie o zasilanie procesora (tak przy okazji - jest zasilany tylko
jednym napięciem) do którego wykorzystywana jest wielofazowa przetwornica.
W najtańszych płytach 3-fazowa a w droższych więcej. Chyba powyżej sześciu
nikt nie stosuje (przynajmniej ja się nie spotkałem). A mnie nijak braku
wykształcenia technicznego nie możesz zarzucić (parę takich przetwornic sam
projektowałem (co prawda nie do komputerów)).