Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 17:27:31 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Piotrek"
>a ty ciagle zanizasz poziom dyskusji,

Pewnie ja, jako odpowiedź na "bzdura, prawo prawie nie ingeruje w
gwarancje" wyciągnąłem ni z gruchy ni z pietruchy tekst jakiejś
gwarancji, prawda?

>jak bys potrafil dyskutowac bez
>wycieczek osobistych to moze by mi sie chcialo z toba podyskutowac.

Jakbyś jeszcze próbował kiedykolwiek w tym wątku dyskutować z moimi
tezami, a nie ze swoimi urojeniami, mogłoby to mieć sens i mógłbym cię
traktować poważnie.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I Am Vader of Borg. You Will Be Assimilated,
\  Kruk@epsilon.eu.org   / My Son.