Re: Ukryta partycja z systemem Lenovo N100

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 17:08:15 MET

> Taaak?

no tak tak:)

> To w takim razie jak to jest zrobione, że po przywróceniu systemu z
> partycji serwisowej nie trzeba wpisywać ProductKey, a system ma wpisany
> ProductKey z naklejki, którego nie trzeba aktywować? Tak samo jest jeżeli
> system zainstalujemy z płyt recovery utworzonych z partycji serwisowej.
> Przynajmniej tak jest w ThinkPad.

wiem jak jest bo czesto to instalowalem, nawet mam chyba 7 czy 8 plyt CD z
obrazem fabrycznym i przywracam system na wielu T42 z tych plyt. nigdy nie
mialem problemu z numerem seryjnym czy tez aktywacja.
jak to robia to niewiem i nie specajlnie mnie to interesuje, wazne ze plyty
sa jedne a system mozna instalowac na wielu notebookach bez problemu

> Płytę uniwersalną moża chyba kupić w serwisie.

no i co z ta plyta?
wypalaja ja specjalnie dla twojego notebooka czy maja jedna na cala serie
think padow?:)
jak myslisz?:)
przeciez to potwierdza dokladnie to co napisalem, ani partycje ani plyty
recovery nie sa dedykowane pod konkretne urzadzenie.

--
pzdr
piotrek