Win XP nie widzi dysku slave...

Autor: Lewis <lewisa_at_[fuck_it>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 16:11:33 MET

Witam

Taki oto porblem mnie spotka³:
Podpinam mój stary 80GB dysk który jakie¶ 8mies wcze¶niej smiga³ a¿ mi³o, w
BIOS-ie wszystko wykrywa i rozpoznaje jak najbardziej poprawnie.
Utwo¿ona jest na nim jedna partycja FAT32. Ale w windowsie nie widzi go
zupe³nie, O&O defrag milczy, partition magic milczy, zarz±dzanie komputera z
narzêdzi admin te¿ milczy, konsola odzyskiwania widzi dysk normalnie.
Co jest grane?
Na dysku sa dane, jakie¶ 60GB.
Dla sprawdzenia bra³em od kolegi dysk 120GB i te¿ taki sam efekt...
Przej¶ciówka IDE-USB te¿ nie wykrywa ¿adnych dysków...
Dysk na innym komputerze dzia³a.
Wina ewidentnie le¿y po stronie systemu, tylko gdzie jej szukaæ??

Google zwraca podobne przypadki ale ¿aden nie rozwi±zuje mojego...

Kto¶ ma jaki¶ pomys³ jak to ugry¼æ??

--
Pozdrawiam
Lewis